Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Harry, SPRING!!!

Publicerad 2010-12-08 22:15:52 i Allmänt,

Såg senaste Harry Potter filmen igår...
Den var bra, har faktiskt inte läst den sista boken, inte den näst sista heller.  Vill ni veta varför?

Jo, anledningen till varför jag inte läst de två sista böckerna är för att Dumbeldor dör i den näst sista och det vill inte jag. Jag har ju sett ALLA filmerna men inte läst böckerna. Det är precis som att så länge jag inte läst att han dör, har det inte hänt, även om jag sett filmerna och vet att han dött. Det blir inte lika verkligt så, så länge jag inte läst att han dött utan bara sett det. Det hade varit mer verkligt om jag både läst att han dött och sett det men nu har jag inte det så det blir inte lika verkligt då.

Då kommer frågan: Hur mycket av Harry Potter är verkligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela