Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Smeknamn

Publicerad 2010-12-26 12:16:50 i Allmänt,

Hanna: Men du vet, Jonny, Jonny Carlsson som jobbar på Holst?

Anton: Jonny Carlsson, nä det vet jag inte vem det är...

Hanna: Jo, det vet du visst! Alla känner Jonny. Han är jämt ute hos Beppo.

Anton: Nä, jag vet nog inte vem det är...

Hanna: JO, du vet vem det är, men... Jonny Pulka!

Anton: Ja men Pulka vet jag!

Kan ju tala om att Jonny Pulka är min pappa och ALLA vet vem Pulka är men ingen vet vem Jonny Carlsson är, Snacka om att smeknamn tar över världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela