Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Sockerrush

Publicerad 2010-12-13 15:54:57 i Allmänt,

Ni vet, de här fina ljuslyktorna man gör av sockerbitar när man är lite? Jag gjorde en igår, av sockerbitar och glasyr som "lim". Den blev jättefin och ljuset strålade genom sockerbitarna så fint så fint...

Idag på morgonen sprang jag ner till tvättstugan en snabbis, max 10 min var jag borta. När jag kom upp har hunden ätit upp HELA ljuslyktan av socker. Hon ville inte ha sin frukost sen. Ni kan nog bara gissa vad som mötte mig i dörren när jag kom hem från skolan... en hund som studsar av lycka och sockerrush!!

Men jag får väl vara glad, hon lever i alla fall än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela