Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Egna tankar...

Publicerad 2010-11-06 13:19:29 i Allmänt,


Vad jag förstått ska man ha lite egna åsiker och tankar på bloggen, här kommer några av mina:

  • Jag tycker Hollywoodfruarna och Newyorkfruarna visar hur man INTE ska bli bara för att man råkar flytta till USA och gifter sig rikt för att sedan komma med i svensk tv... Men jag kan inget annat än älska Maria Montazami :D

  • Jag tycker det är skrämmande att SverigeDemokraterna kommit in i riksdagen men nu kan man bara göra det bästa av situationen...

  • Jag tycker CSN har orimliga och invecklade krav för oss studenter när det enda man vill är att ha möjligeheen att utbilda sig till något man brinner för...

Tror ni det räcker så? Jag börjar bli trött, hjärnan jobbar för full rulle och det börjar lukta bränt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela