Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Hästnörd!

Publicerad 2010-11-01 16:32:05 i Allmänt,



Jag har upptäckt att jag är en sann HÄSTNÖRD!   

Red syrrans häst i lördags, första gången jag rider på tre veckor. En underbar tur i den småländska barrskogen med känslan av höst och vinter i luften. Hästen Notte(Nått-på-C, jag vet namnet är helt galet) var hur fin som helst, inga konstigheter eller oväntade händelser, hon gick som en klocka! Ändå det enda jag kunde tänka på är hur himmelskt underbart lukten av häst är, blandat med doften av hästskit, blöt häst och lera i en härlig mix.   

Man blir inte medveten om sådana saker förrän man är utan dem och nu har jag, en sann hästnörd, lärt mig uppskatta lukten av häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela