Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Min hund är en ängel

Publicerad 2010-11-22 12:39:23 i Allmänt,


Jag har inga sådana illusioner om min hund. Hon gnäller hela tiden, har svårt att slappna av, skäller på allt hon hör, jagar katter och allt som liknar katter(även igelkott, fotboll, löv, stenar och väskor). Hon är smart men förbannat envis och vägrar ta sitt förnuft till fånga, som matte kanske... Hon fäller HELA tiden och slickar sig DÄR NERE, hur trevilgt är det egentligen!

Måste bada henne annars börjar hon lukta och själva badet går inte smärtfritt. Hon ska ut minst var sjätte timme, men vill ut igen efter två. Hon väcker mig på morgonen när jag vill sova, hon väcker mig på nätterna när jag definitivt vill sova. Hon är mammig, klängig och måste ha dyr mat. När hon ligger i sängen försöker hon knuffa ner mig.

Bara så ni vet, jag älskar min hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela