Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Tenta 1: Avklarad

Publicerad 2010-11-16 21:18:46 i Allmänt,

Som ni alla vet gjorde jag min första tenta för ett par veckor sedan och har sedan dess väntat med nervositet på resultatet. Så i fredags fick vi ett mejl från vår tutor, på ett ungefär så här stod det:

Hej!

Jag har nu lämnat in tentorna, så ni bör få besked i början av veckan. Överlag gick det bra några fick godkänt, några fick vg och några fick underkänt.

Ha en trevlig helg!
Jonas


Vet ni vad ett sådant mejl kan göra med en, en fredag em när hela helgen ligger för ens fötter. Att skriva att några fick underkänt och nonchalant avsluta med: Ha en trevlig helg!

Jag kan tala om att jag hade ingen trevlig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela