Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Föreläsning 2 - Skinner & Behaviorismen

Publicerad 2011-04-06 16:53:31 i Allmänt,

Vilket yrke passar mig?  Hmm... flest B fick jag, jag blir ju då:

Lyssnaren:
Du är personen som dina kompisar alltid vänder sig till när de behöver berätta något i förtroende. Du har något som gör att människor känner tillit till dig. En bra lyssnare som ger goda råd först när någon frågar efter det. När du berättar något så förstår alla vad du menar, och du har något som gör att alla människor ser sig sedda.
Yrken som passar: psykolog, präst, frisör, lärare, ambasadör/diplomat, reseledare mm.

Ja, det var intressant att veta, dock inte från föreläsningen men även den var intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela