Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Hund uthyres!

Publicerad 2011-04-12 15:11:04 i Allmänt,

Det är så många som erbjuder sig att passa min hund åt mig (de flesta av dem har inte träffat henne) och då kom jag på idén att hyra ut hennes veckovis!

Hon är 5 år gammal och äter vad som helst (inklusive döda djur, bajs, kladdkaka, popcorn mm). Hon är alltid upp med tuppen (senast 7.30 varje morgon oavsett dag). Hon är en fantastisk varelse som just för tillfället luktar illa (gillar inte att bada) och har en otrolig förmåga att fånga uppmärksamheten hos folk med sina nötbruna ögon (psykar dem med en genomträngande blick).

 

Som ni förstår går inte detta erbjudande att motstå, så kontakta mig så förhandlar vi om detaljerna…

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela