Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Mina fina tjejer!

Publicerad 2011-04-15 20:10:54 i Allmänt,

En tjejkväll full med skvaller och smink är toppen, när man dessutom (jag) köper lite nytt till mig själv blir kvällen ännu bättre!

Jaja jag vet, jag är fattig student och har inte så mycket pengar men det är ju såååå kul att köpa nya fina saker till sig själv. Nya fina ögonskuggor, eyeliner, mascara, highlight, ansiktskräm, foundation, ja man kan väl säga lite smått och gott. Sen att det bara var jag som köpte något gör inget, desto mer till mig ;) Till mitt försvar måste jag säga att jag behövde det... nu himlar ni med ögon och tänker: Visst att hon BEHÖVDE det, fin ursäkt! Och ja det är en alldeles utmärkt ursäkt som mildrar mitt dåliga samvete efter att ha köpt för mycket och för dyrt, egentligen...

Här är de sen, färdigsminkade och vackra!

Mina fina tjejer!



Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-04-15 21:44:06

men tog du bort dig själv från bilden Rebecka? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela