Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

People-addiction vs Sävsjö-folk-fobi

Publicerad 2011-04-03 20:44:22 i Allmänt,

Detta inlägg kan tyckas märkligt efter att jag förklarat mitt people-adiction men när jag steg in på Konsum i Sävsjö i fredags förmiddag och får en lätt panikkänsla i magen, vill vända mig om och springa ut igen vet jag inte vad jag ska säga eller göra...

Men just detta att man vet vem ALLA är (nästan alla) och man vet att ALLA (nästan alla) vet vem jag är sprids en känsla av panik i kroppen. Här i Linköping vet jag att ALLA (nästan alla) inte känner mig och att jag inte känner ALLA (nästan alla) ger en känsla av individ och anonymitet. Jag vet, förvirrande efter mitt tillkännagivande av mitt people-addiction men nu vet jag att jag även har Sävsjö-folk-fobi.

Förlåt alla Sävsjöbor, det är inte ert fel. Det är mig det är fel på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela