Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Bloggar...?

Publicerad 2011-08-08 21:03:58 i Allmänt,

Har tänkt lite på alla dessa kvinnor och män som faktiskt tjänar pengar på sitt bloggande, sådan tur har inte jag. Jag är glad om jag har tio läsare per dag vilket inte är så dåligt enligt min mening. Jag bloggar ju inte för att tjäna pengar, bara att dela av mig av mitt liv, mina något udda tankar men framför allt det jag ser och upplever omkring mig... Blondinbella är ju kanske den mest kända av våra svenska kvinnliga bloggare och för första gången läste jag hennes blogg. Det är inget världsomvändande eller toppnyheter hon skriver om men ändå läser hur många människor som helst hennes blogg.

Man kan bara önska att människor kommer finna min blogg lika intressant i framtiden, men vem vill läsa om det tråkiga livet som blivande lärare. Och jag kan inte komma på något som kan liva upp det hela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela