Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Sista dagen i Sävsjö...

Publicerad 2011-08-18 21:19:03 i Allmänt,

Jag vet det var länge sedan, hela sex dagar sedan men jag har haft ganska mkt att göra och dygnets alla timmar räcker inte till...

...men mina flickor var i Sävsjö över helgen (lägger upp bilder senare), vi var på festival, High Chaparall, visade dem Sävsjö som tog ca 30 min ;) och sist men inte minst så fick dem rida! Första gången för två av dem, den tredje hade fuskat och ridit på sina kusiners hästar för några år sedan. Jag säger då det! När dessa underbara flickor hade åkte hem...

...åkte jag och hämtade mina egna kära kusiner som oxå skulle stanna i dagar tre, där var det lek och lego, film och sagor som gällde för att inte tala om trippen till badhuset som pumpade mig på krafter så jag satt och somnade i soffan mitt på dagen (vi var ca 1,5 tim i badhuset). När sista kvällen var till ända...

... hade jag bara en halv dag kvar i Sävsjö som tillbringades med att packa, packa, packa, packa, packa, packa, packa, packa, packa, packa, packa, packa. Nu är jag upp i Linkan igen och har inte packat upp men hittat min vanliga grop i soffan :) och jag ska bli bättre på bloggen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela