Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

SMS Roulette

Publicerad 2011-08-05 21:43:27 i Allmänt,

Vaknade mitt i natten av att jag fick ett sms från Rasmus, en kompis från Universitetet, där det stod:

Förlåt för igår men jag kunde inte stanna längre jag var tvungen att åka hem till geten. Om inte den får sin dagliga dos blir det så jobbigt hemma. Hoppas allt är okey. Hörs imorgon. Puss i ljumsken!

På förmiddagen fick jag ytterligare ett sms från honom:

Haha förlåt rebecka, typ full inklusive sms roulette igår som du kanske förstod... Hoppas allt är bra så ses vi snart! :)

Nähä Rasmus var du full, kunde jag aldrig gissa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela