Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Till snickeboa ränner ja när de e nått ja gjort...

Publicerad 2011-08-30 18:49:06 i Allmänt,

... och nu har jag hyvlat för första gången i mitt liv. Första tagen var kanske inte dem bästa, hackiga och snett, men det blir bättre och bättre! Har även täljt och gjort karvsnitt vilket var otroligt häftigt, man gör olika mönster i trä endast med hjälp av en kniv, i alla fall nu i början. Även det var svårt i böjan men jag hade mer fallenhet för denna konstform än hyvling.

Snart drar jag till Barriärrejvet för lite Turistfotografering, måste ju sköta det ansvar man fått även om det börjar kännas tungt, sena kvällar och tidig morgon känns i kroppen så småningom. Men kul som f*n är det! Jag får träffa hur mycket underabart folk som helst även om jag praktiskt taget trycker upp kameran i ansiktet på dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela