Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Världens absolut sämsta jägare

Publicerad 2011-08-02 19:39:38 i Allmänt,

Var ute på promenad med hunden i en liten skog i lilla Sävsjö när jag plötsligt kände mig ytterst iakttagen. Vad får jag inte syn på bland buskarna om inte ett rådjur! Ljusbrun, vacker och alldeles stilla stod hon knappt ett par meter från stigen och följde mig med blicken. Försiktigt viskade jag till henne att jag inte skulle skrämma henne där hon stod och åt av bladen. Men en sak kan jag tala om: min hund är världens sämsta jägare för hon reagerade inte ett dugg…

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela