Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Älskade pappa

Publicerad 2011-12-30 18:39:44 i Allmänt,

Det är inte Fars-dag, det har precis varit jul och det dröjer länge tills din födelsedag men här kommer några citat:

"Tack för minnen, för de glädjeämnen du skapade av kärlek, för de små upptåg du hittade på åt mig, tack för det kamratskap vi delade." Pam Brown

"Jag ser inte världen ur samma perspektiv som han gör, men även idag dyker det upp få viktiga tillfällen då jag inte frågar mig hur han skulle ha handlat i samma läge." Peg Palmer Wears

"Sa jag någonsin "Tack" för att du stod ut med alla mina dumheter? För att du älskade mig? För att du lärde mig cykla? För att du höll om mig?`För alla de där godnattsagorna? För att du var stolt över mig? För det och miljoner, miljoner andra saker - "Tack, Pappa"." Stuart Macfarlane

"Barn bevarar för alltid sina pappor i hjärtat - inte för att de ser bra ut eller är smarta - utan för hår som börjar glesna, för lustigheter i deras sätt att tala. För små ovanor. För äventyrliga utflykter, för löften som hållits. För att han är deras alldeles egen, alldeles specielle pappa." Pamela Dugdale

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela