Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Hemvändarkvällen

Publicerad 2011-12-27 09:23:36 i Allmänt,

Varje år anordas något som i Sävsjö kallas Hemvändarn, en pubbkväll på stans kulturhus. Många människor går dit den 25:e december varje år för att träffa folk som "återvänder hem" under julen. För ett par år sedan tyckte jag det var kul att gå dit, träffa folk mm. Men i år var jag dels sjuk och så tröttnade jag på alla människor som aldrig verkar bli mogna och växa upp oavsett ålder...

Så nästa år ska jag inte gå dit utan jag ska träffa folk hemma hos någon, prata och ta det lugnt! Ett av mina nyårslöften...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela