Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Min hund löper

Publicerad 2011-12-20 07:34:47 i Allmänt,

...vilket innebär tre otroligt långa, gnälliga, klängiga, oroliga, muttrande veckor. Dessvärre är det inte bara min hund som lider även om det är OTROLIGT synd om henne för tillfället. Men värst tror jag det är för grannarna i trapphuset mittemot för de har en stor fin hane av någon ras. Varenda gång vi möter honom, om så på avstånd, börjar han yla, gnälla och skälla samt gör nästan vad som helst för att gå fram till min hund...

... och jag har inte kommit mig för att berätta för ägarna att det bara är min hund som löper för jag har en känsla av att de har gissat sig till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela