Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Vita rumpor i skogen

Publicerad 2011-12-04 19:49:22 i Allmänt,

Min hund tillhör fågelhundsgruppen men någon vidare jakthund är hon inte!

Gick på den dagliga promenaden i Rydskogen men precis innan jag kommer in i skogen hoppar något till precis bredvid cykelvägen. Märk min förvåning när jag ser två vita rumpor, alias rådjur, stå och titta på mig bara 1,5 m från cykelvägen där jag går. De andas nästan inte av rädsla för att bli upptäckta. Jag lugnar dem i min tanken med att min hund varken ser, hör eller känner lukten av dem.

Det är min jakthund det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela