Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

"Fast"food...?

Publicerad 2011-02-03 20:15:33 i Allmänt,

Innebörden av detta outtryck blev otroligt tydligt för mig idag...

Jag tog nämligen bussen från Universitetet ca 12:15 och min mattelektion i stan börjar 12:45. 12:30 stannar bussen i stan men under de 500 meter från busshållplatsen till min mattelektion springer jag in på Donkan, köper två cheesburgare som jag sedan slänger i mig påväg mot skolan. I trappan upp i skolan till min sal stoppar jag i sista biten burgare i munnen för att sedan dimpa ner på stolen i klassrummet 12:44...

Därav min förståelse för uttrycket: FASTFOOD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela