Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Förlåt...

Publicerad 2011-02-06 00:19:39 i Allmänt,

... mina vänner för att jag svikit er!

Jag vet jag har inte skrivit på ett par dagar men jag är hemma i Sävsjö över helgen och laddar batterierna. Det behövdes ska jag säga er, kändes som om hjärnan var full med utslitna kugghjul som inte kunde arbeta. Så vad gör man inte, drar hem till mamma och pappa över helgen och lever livet!

Mat på bordet, relaxbad, inga läxor eller städande :D Kunde inte bli bättre!

 

ps. detta är inte vårt vardagsrum, om ni trodde det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela