Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Dumma idéer

Publicerad 2011-01-26 19:20:13 i Allmänt,

Av alla dumma idéer jag kommit på var dagens den dummaste!

Efter en dag i Norrköping, en del bussåkande och en släng i spårvagn bestämde jag mig för att gå hem från Campusbussen, lite motion, vilket innebär 3-4 km. Det hade inte varit så farlig om inte det varit SVINKALLT ute och jag var definitivt inte klädd för SVINKALLT. Men jag nej jag står på mig, jag ska gå hem. SVINKALLT! Efter tio min känner jag inte mina händer längre (trots vantar), efter ytterligare tio min försvinner känslen i benen, känslen i armarna försvinner tio min innan jag är hemme. Det ända som inte är kallt när jag kommer hem är fötterna... De har nämligen haft en sådan fart hem att de inte hunnit bli kalla, men allt annat är is!

Som jag sa den dummaste idén någonsin och jag har ändå haft några stycken vid det här laget... NO MORE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela