Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Mardröm

Publicerad 2011-01-01 19:22:58 i Allmänt,

Jag får ibland för mig att vara lite elak ibland... sist var pappa offret.

Jag var påväg hem till Sävsjö för att fira jul och nyår men måste stanna i Husqvarna för att fylla på spolarvätska. Men tjej som jag är kan jag inte få upp motorhuven och ringer därför pappa. Dessvärre för honom får jag en genialisk idé när han svara:

- Ahh det är Jonny.

- Hej pappa! Jag har krockat...

- Vad sa du?

- Jag har krockat... (flinar hejdlöst)

(tystnad)

- NEJ! SÄG INTE DET, BECKIE! SÄG INTE DET...

- HAHA, nej jag bara skämtar.

(tystnad)

- Man skämtar inte om sådana saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela