Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Skrik - PANIK

Publicerad 2011-01-04 18:14:30 i Allmänt,

Syrran och jag var ute och åkte bil. Syrran körde. Så kom vi till en plats som alltid är hal och bilar slirar under vintertid men syrran kör lugnt och fint så ingenting händer. Men för mitt inre ser jag hur det skulle kunna se ut OM vi skulle slirat och åkt utför slänten, vilket leder till ett högt och gällt skrik från mig. Ljudeffekter ni vet...

Syrran får panik

Jag skrattar

Kommentarer

Postat av: Michaela Borg

Publicerad 2011-01-11 16:34:33

Haha, va dumt!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela