Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Panik...?

Publicerad 2011-07-14 19:02:04 i Allmänt,

Borde man ha en liten känsla av panik när man är 23 år gammal, har läst 1 år till lärare, skaffat egen lägenhet i annan stad och har pojkvän? Svaret är NEJ, men när ens vänner skaffar fästman, fast jobb, de tre v:en (villa, vovve, volvo (typ), och barn på G början man känna sig lite efter. Men det är bara i småstäder det är så. Så i Sävsjö är det normalt att ha allt det vid 23 års ålder men i Linköping där jag pluggar skulle man tycka att det är att gå för fort fram. Jag säger inte att något är rätt eller fel bara att man ibland känner sig utanför...

För att lätta upp denna tunga stämmning kommer några bilder från min nya lägenhet :)


Nya vardagsrummet

Nya köket som ska få nya tapeter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela