Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Sakta jag går genom stan...

Publicerad 2011-07-08 10:13:41 i Allmänt,

Åter tar jag mig själv upp till Linköping, denna gång för att byta lägenhet. Men vad var det för känsla som växte min mage när jag svängde av E4:an? Hunger, trötthet, mensvärk? Nej det är för tidigt… En känsla av att komma hem, en välbekant känsla, hemtam och alldeles alldeles alldeles underbar! Linköping är mitt hemma vad alla andra än säger, i Linköping trivs jag bäst, Linköping i mitt hjärta osv. Jag kan knappt bärga mig tills skolan startar med allt som där tillhör så jag kan åka tillbaka till MIN (nya) lägenhet, fixa och dona för att tillbringa ytterligare ett läsår där jag trivs som bäst.

Ett läsår som kommer bli minst lika lyckat som detta!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela