Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Tjatiga kärringar som vägrar lyssna...

Publicerad 2011-07-21 22:48:14 i Allmänt,

Sitter i fikarummet under lunchen och väntar mig en lugn stund innan resten av eftermiddagen ska knegas vidare. Iställer hamna man mitt i en diskusion om medmänsklighet och mänsklig moral där "huvudnummret" är det andra huset som upptäcktes i Danmark där fosterbarn blivit förgripna på. Ett hemskt ämne där mina "kära" kollegor inte kunde förstå hur man kan göra något sådant eller hur ingen granne reagerat!

Det är hemsk att detta kan hända, framför allt fosterbarn som redan har det svårt på ett eller annat vis men som jag förklarade för min kollegor så är människor som gör detta mot barn duktiga på att manipulera och ljuga för att dölja sina förehavande och genomföra dessa men framför allt får de barnen att tro att det är deras fel! Mina kollegor vägrade lyssna och anklagade nästan grannarna och barnen själva för att ingen reagerat eller sagt något tidigare.

De enda som har gjort fel är de människor som förgriper sig på barn. GLÖM ALDRIG DET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela