Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Hemfärden...

Publicerad 2011-06-10 15:35:18 i Allmänt,

Vad är inte så härligt som när himlen är full av blixtrar, öronen döva för allt annat än dånet från åskan vägen fylld av vattnet som forsar ner oavbrutet från en vidöppen himmel, nästa som att man satt på en kran som inte går att stänga av.

I alla detta körde jag den två timmar långa resan hem till min småländska skog och vad möts jag av så här första dagen i på det småländska höglandet? Regn och åter regn...

Trist men skönt att vara hemma och ha "sommarlov" även om jag kommer jobba större delan av sommaren. Tur att mamma var med och bjöd mig på Donken och glass :D Allt för den förlorade dotterns återkomst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela