Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Lill-lördag :D

Publicerad 2011-06-02 15:25:53 i Allmänt,

Igår var det dags för årets Fläxfest!  Nya Läxmästeriet och FOUL bjöd på lekrunda samt lite gyckel och för att inte förglömma avslöjades årest Nolle-TEMA : JORDEN RUNT PÅ 14 DAGAR. En resa som kommer förvandla alla våra liv och som för min del kommer innebära många kamerablixtrar. Jag ska ta bilder när ingen väntar sig, krypa runt bland buskarna för att få osencurerade bilder där alla, FOUL som minsta lilla Nollan, inte kommer ha en chans att undfly min kameran. Men jag är inte ensam i mitt uppdrag...

Detta Nolle-P kommer nämligen förevigas av Linda, Juan, Anders och givertvis mig själv alias TURISTFOTOGRAFERNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela