Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Minnen

Publicerad 2011-06-19 21:17:47 i Allmänt,

Syrran och jag hittade gamla fotoalbum med olika hästar som på ett eller annat sätt passerat genom våra liv, en del med lyckliga slut och en del med mindre lyckliga slut. En sak alla har gemensamt är att de på sitt eget personliga vis satte avtryck i våra liv som vi aldrig kommer glömma... Här är bilder på några av dem:


Prins IV : min egen stjärna under många år, tillsammans flyttade vi berg!

Stella: För många drömhästen, för mig en alldeles speciel häst med hjärta stort nog att rymma världen.

Will Got (eller Vilgot): Nerver från fullblod, envis som en ponny men den enda häst jag önskar jag kunnat köpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela