Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Johnny Depp!

Publicerad 2011-03-11 16:53:21 i Allmänt,

Springer som vanligt uppför trappan till min matte-lektion med andan i halsen, slänger mig ner på en stol och gräver fram böckerna för att sedan titta mig omkring vilka filurer som ger oss glädjen med sin närvaro. Och vem sitter inte ett par stolar till höger om mig om inte Johhny Depp! WOW!!!!!

Sen ber han om hjälp och till min besvikelse hör jag att det inte den personen jag trodde det var...

Ps. Var faktiskt på väg att be om autograf, måste nog ta det lite lugnare till matte-lektionerna annars kommer jag snart göra bort mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela