Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Lördagkväll

Publicerad 2011-03-26 18:54:05 i Allmänt,

Sällskap: Bernt Gustavsson med diskussioner kring vad kunskap är?
Musik: Klassisk musik som ökar mitt kulturella intag för veckan.
Mat: Grillad potatis, avancerad amerikansk sås och en exotisk dricka

Sammanfattning: Läser inför tentan... höjer TV-ljudet för att slippa höra grannens dotter öva blåsinstrument... tröstar min ensamhet med fett och socker(chips, dipp och Cola)...


Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2011-03-26 19:28:58

låter unegfär som min lördagskväll! plugg, god mat och cola :) jag tycker att det känns lyxigt, :D och skönt att va ensam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela