Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

People-addicted

Publicerad 2011-03-30 16:57:35 i Allmänt,

Som de flesta vet gillar jag att prata, länge och mycket…

 

Skulle sitta med Alexandra i min grupp och tentaplugga idag. Under fyra timmer skrev vi två A4-sidor, HANDSKRIVNA! Ni kan ju bara tänka er vad vi gjorde den mesta av tiden… När vi sedan hamnar vid samma bord som ännu en pratkvarn (Sandra) blir det inte bättre, så när vi inser att snart hela dagen gått och vi har en hel del kvar att göra skriver vi nästan lika myckett till fast på mindre än en timmes tid (observera att Sandra nu har lämnat oss för bussen och ett snyggt tvilling par på hemfärd…).

 

Om det är ett par ord till någon i förbifarten eller en konstant diskussion i fyra timmar, en handvinkning på avstånd eller en kärleksfull kram, spelar ingen roll! Jag gillar att prata och träffa människor, speciellt människor som pratar minst lika mkt som jag…

 

Men jag kan tala om att även om det inte blev mycket tentaplugg är jag ändå nöjd med min dag för jag behöver detta sociala samspel för att kunna behålla lugnt och fokusen på vad som komma skall, jag är inte bara fb-beroende, jag kan nu även konstatera att jag är people-addicted!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela