Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Vårtecken

Publicerad 2011-03-29 14:42:01 i Allmänt,

Det är inte ofta jag är rädd för mitt liv men idag var jag det. Åkte med buss 20 från Universitetet mot Resecentrum och var tvungen att hålla i mig! Busschaffören körde bussen som om den vore en stridstank, fulltfart i svängar som korsningar och som passagerare kan man inget annat än hålla i sig för kung och fosterland!

Det bästa av allt var att mitt i en rondell "leker" två harar lite väl kärleksfullt med varandra...

Två tecken på att det är vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela