Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Allra käraste syster

Publicerad 2011-05-22 20:11:44 i Allmänt,

Har precis läst "Jag saknar dig, jag saknar dig" av Peter Pohl för fjärde gången, en gripande ungdomsroman om en tvillingsyster som tvingas leva vidare efter sin systers död i en bilolycka. Första gången jag läste boken grät jag hela tiden, men denna gången kom jag på mig själv att sitta med tårar stilla rullande nerför mina kinder då denna bok griper mig mer än någon annan.

Troligen för att jag själv har en tvillingsyster som jag älskar mer än något annat, JA HANNA MER ÄN NÅGOT ANNAT! Men en sak ska min allra käraste syster veta, att hon får aldrig lämna detta livet före mig. För om min allra käraste syster dör, då dör även jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela