Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Min cykel...

Publicerad 2011-05-26 21:31:49 i Allmänt,

...är ett äventyr i sig!

Inhandlades för 500 kr för tre år sedan från en gammal pensionär där cykeln var hans ögonsten tills han inte längre kunde cykla och då köpte pappa den. Special Lyx står det på, röd och vit i färgerna, en äkta gammal damcykel men studentlivet har gått hårt åt min fina röda cykel.

Bara efter jul har det inneburit en punktering fram, två punkteringar bak, en ny bakfälg och en ny kedja. Jag kan även tala om att reperationerna har kostat mer än hela cykel, men jag älskar min röda cykel...

Kommentarer

Postat av: Michaela Borg

Publicerad 2011-05-27 08:25:13

Haha.. Du är rolig. Men en cykel är ju alltid bra att ha, speciellt när man är fattig student ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela