Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

111111

Publicerad 2011-11-10 18:40:05 i Allmänt,

Idag är det den 11 november 2011 vilket skrivs 111111. Men då kommer den stora frågan vad gjorde ni kl. 11.11? Jag kan tala om vad jag gjorde, jag satt och räknade matte inne i stan. Jag räknade ut derivatan av en funktion som var komplicerad och efter ett par minuters överväganden struntade jag i den för att gå och handla. Men som sagt den 11/11-11 kl. 11.11 räknade jag matte. Ett bra tecken..?

och nu upptäckte jag att jag har dödat (läs vattnat ihjäl) en av blommorna i köksfönstret som anses vara en av de mest lättskötta av blommor. Ett dåligt tecken...?

Sammanfattningsvis på denna historiska dag (jag som inte brukar vara vidskeplig) kommer jag spendera resten av mitt liv med att räkna matte och döda alla min blommer...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela