Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Ponnytävlingar

Publicerad 2011-11-05 17:37:19 i Allmänt,

Förberedelserna, vägen dit, lasta ur och fixa iordning, glömt passet, glömt vaccinations intyget, föräldrar som står och skriker, barn som gråter, ömma fötter, flygande bommar, ridhussand överallt, hästskit, regn eller sol, skrattande barn, godis, mat, spänningen, nervositeten, utmattningen och förhoppningsvis lycka är allt en del av tävlingen.

Idag hjälpte jag till på en av LFK:s regionala tävlingar för ponny. Det var kul och fick mig att minnas min egen tävlingsperiod som oftast känns allt för avlägsen...

Här är Prinsen och min första felfria L:C avd B. Mycket stolt över min lilla pojk då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela