Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Hem ljuva hem

Publicerad 2011-10-02 22:07:45 i Allmänt,

Alltid lika kul att åka hem och få höra det senaste byskvallret. Få se vad handlade det om denna gången...

  • Min pojkväns syster fyllde 25 år vilket innebar en brakfest.
  • Min bästa kompis har fått en liten pojke!
  • Klubbmästerskapen på ridskolan genomfördes med bravur.
  • Jag har träffat min pojkväns föräldrar för första gången.
  • MIN SYSTER BLEV KLUBBMÄSTARE I DRESSYR FÖR LEKTIONSEKIPAGE!!! (video kommer från ärevarvet)
Inte illa för en helg va...? Kan även tala om att jag är HELT slut och en kväll i soffan väntar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela