Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Malin min Malin

Publicerad 2011-10-09 11:06:25 i Allmänt,

Malin är nog världens bästa underbaraste tjej att dela lägenhet med. Inte bara låter hon mig hållas med diverse olika knäpp jag får ibland utan hon tar dessutom hand om min hund när det behövs. Denna veckan har det blivit lite för mycket av det sist nämnda. Jag har därför dåligt samvete...

...mot Malin som då tar hand om henne men även mot min egen hund då det känns som om jag prioriterar bort henne lite för ofta. Vissa dagar denna veckan kunde jag inte göra så mycket åt det för jag var på VFU i Norrköping men de andra dagarna har det blivit lite för mycket häst-tid och för lite hund-tid- Det ska bli ändring på nu! Jag ska fortsätta vara i stallet men inte lika ofta, det har blivit lite väl mycket av det goda de senaste två veckorna. Så FÖRLÅT älskade hunden min och TACK Malin, du är en pärla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela