Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Snälla Tomten,

Publicerad 2011-10-14 22:27:58 i Allmänt,

I år vill jag inte ha tröjor, skor, byxor, väska eller lakan till sängen.
Jag vill inte ha någon jacka, vantar, halsduk eller mössa för det har jag redan.
Jag vill inte heller ha några leksaker, filmer, porslinsfigurer eller presentkort.
Blommor, krukor, stolar, ljusstakar, tallrikar, skålar, knivar, gafflar, skedar eller något som kan tänkas behövas i köker önskar jag mig inte heller.
Jag får inte plats med mera möbler och gardiner, mattor, kuddar, filtar och böcker köper jag helst själv.

Det enda jag vill ha är en väska, rosa och alldeles underbar, som jag kan bära min hund i. Den måste hålla för nästan 27 kg och vara ca 50 cm hög och 70 cm lång för att hon ska få plats. Jag vet att du klara av allt men jag skickar med en bild så du inte behöver leta alltför länge. Nu vet du i alla fall hur jag vill att den ska se ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela