Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Som sagt kursavslut!

Publicerad 2011-10-28 15:02:03 i Allmänt,

Nu är äntligen redovisningar och allt över för denna kursen. Det har varit kreativt och lärarikt på alla sätt och vis. Min förtrogenhet och självkänsla när det kommer till att bearbeta trä och metall på en grundnivå är nu bättre. Det känns fortfarande lite sådär med tanke på den kunskap många av min klasskamrater har sedan innan men på många sätt är vi ändå alla nybörjare. Lite bilder på de saker jag har lyckats åstadkomma :)

Mest stolt är jag över min skål och sked som skulle höra ihop...
... och min mask avbildad Mulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela