Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Älskade Ryd

Publicerad 2011-09-27 19:04:59 i Allmänt,

Har fått ännu en anledning till varför Ryd är bättre än Skäggetorp (inget illa om Skägget men Ryd ÄR bättre):

  1. 10 min till Campus
  2. 10 min till många av vännerna
  3. 10 min till Rydskogens motionscentrum
  4. 10 min till Donken
  5. 10 min till Hg
  6. 10 min till värsta åkern där jag lätt kan släppa min hund!
Nr 6 var det vi upptäckte bara för ett par dagar sen, min hund drog hela vägen runt åker innan hon behagade att komme tilllbaka men det var länge sedan jag såg henne så lycklig... det var så värt att flytta till Ryd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela