Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Mina skapelseberättelse

Publicerad 2011-09-24 22:10:10 i Allmänt,

Som ni nu redan vet håller jag på i skolan att snickra, urholka, bränna, böja mm både trä och metall vilket bland annat resulterar i flera omplåstrade fingrar och händer. Men det har blivit mer än så! Här är några bilde så ni får se vad jag faktiskt gör under min studietid...


Min sked som jag täljt alldeles själv! Bara att urholka och göra karvsnitt kvar.

Fyra skålar som jag slagit ut även detta alldeles själv. De är i mässing, stål, aluminium och koppar.

Skålarna är klara, putsade och fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela