Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Life goes on

Publicerad 2012-08-07 21:42:00 i Allmänt,

 
Ibland känns det som om man sitter fast i samma djupa leriga hjulspår man kört i ett tag utan att lyckas ta sig framåt. Så vad gör man då? Man gör helt enkelt en förändring i sitt liv om det så innebär en ny bil, ett hus, fler barn, ett smycke, nya kläder, en ny TV, en resa, you name it!

Nu har jag ju inte gjort något av ovanstående men lik väl kände jag att jag behövde en förändring, något som gör att jag kommer upp ur de där djupa leriga hjulspåren. Så jag gjorde två nya piercingar i örat samt klippte av mig håret. Inget stor eller märkvärdigt men en förändring jag övervägt ett tag. Och vet ni vad, JAG MÅR BÄTTRE, LYCKLIGARE OCH LÄTTARE :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-08-12 00:20:13

Bildbevis tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela