Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Ej uppnådda mål

Publicerad 2012-12-03 16:28:28 i

Som jag berättade om för några månader sen satte jag upp som mål att springa 5 km i början av december.

Jag vet nu att jag inte kommer kunna nå upp till dem målen. Jag lyckades springa så långt som 4 km men fick sedan ont i ryggen så träningen fick skjutas upp en vecka men när jag var på gång igen åkte jag på en dunderförkylning som slog ut först hals och huvud för att sedan sätta sig i näsa där den nu sitter stadigt med en lätt hosta. Detta medför att jag inte vågar springa utan nöjer mig med att gå med hunden så jag kan väl konstatera att mitt mål att springa 5 km är framskjutit tills jag är frisk igen dvs på obestämd tid men med förhoppning att vara på G igen senast efter nyår.

Något jag däremot kan bjuda på är en bild med hunden i hennes fina nya täcke så här i vinterkylan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela