Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Helt enkelt underbart

Publicerad 2012-02-12 20:53:46 i Allmänt,

Underbara KraValentin 2012 innebär dagen efter att sova, städa, Pizza Online och soffan i största möjliga mån, inte för att jag mår dåligt eller så, det får ni absolut inte tro...

Till pizzan blir det en film och inte vilken film som helst utan Julie&Julia, en film om fransk matlagning. Vi sitter i soffan och orkar inte laga mat utan har beställt på så sätt att vi inte ens behöver lämna lägenheten och tittar på en film med två underbara kvinnor som lagar helt underbart ljuvlig mat (enligt dem själva). Filmen var underbar i den mest underbara bemärkelse och alla underbara kokkonster de visar är helt enkelt underbart! Den är underbart mysig, underbart festlig, underbart skrattfull, underbart ja helt enklet underbart charmig på alla sätt och vis (jag hakade upp mig på ordet underbart för det är helt enkelt underbart).

Här kommer lite bilder från kvällen



Mina fina flickor från gårdagens kväll, dock saknas två (en sprang ifrån oss och den andra behövde "sova"...)



Härliga Gustav med Micaela som ville vara med på ALLA bilder...



Årets första (ev även sista) snöängel med risk för gul snö... En lärdom alkohol förstör omdömet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela