Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Våren

Publicerad 2012-02-03 18:20:52 i Allmänt,

Snart är våren här med sol och värme, fågelsång och blommor, flugor och bin, grönt gräs och pollenallergi. Ja det finns mycket som kommer med våren men för mig är vårens höjdpunkt när jag kan slänga in alla vinterskor och ta fram mina jympadojor! När man tar ut de där slitna välanvända skorna som sitter som ett smäck på fötterna, ingångna under många sköna dagar för att kunna användas hela sommaren oavsett väder.

Helt underbart! Mina älskade jympadojor, snart får ni se solen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela