Ett liv i lyx...

Studentlivet är inte alltid fullt av pengar men med vänner, kärlek och hela världen för mina fötter gör det ingenting!

Drömmar

Publicerad 2012-01-15 10:17:49 i Allmänt,

  • Bestiga Kilimanjaro
  • Rio de Janerio med festival och Jesus-statyn
  • Mayatempel i Amazonas
  • Konungensdal i Egypten
  • Operahuset i Sydney
  • Tempel i Indien
  • Sushi i Tokyo
  • Kinesiska Muren i Kina
  • Jerusalem och Mekka

Det finns så mycket jag vill göra och se men tiden och pengarna räcker inte till, så tills vidare är det endast mina drömmar. För drömmar måste man ha! Vad är din dröm?

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2012-01-15 13:16:38

Jag läste på din blogg att du hade 3 år kvar :) Mattelärare låter skoj! Vilken årskurs? Högstadiet va??



Drömmar är jätteviktigt! Det är viktigt att leva här och nu också, men har man inga drömmar finns det risk att livet stagnerar - och det vill man ju inte! :) Ha det toppen!!

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-01-17 15:17:26

Oh Kilimanjaro. Jag kan erbjuda dig boende innan och efter din bestigning av berget och Ezekieli kan säkert vara din guide under din bestigning ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rebecka

"Ha en hjältes orädda attityd och ett barns kärleksfulla hjärta."

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela